جلسه شوراي اداري شهرستان ميبد با حضور ابوالقاسم عاصي استاندار يزد و مسئولين ادارات در محل سالن اجتماعات فرمانداري ميبد تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد در اين جلسه استاندار يزد راهبرد هاي كلان دولت در راستاي رهنمودهاي مقام معظم رهبري را برشمرد و تلاش در جهت ترويج فرهنگ خدمت رساني و بستر سازي براي برقراري عدالت در عرصه هاي مختلف جامعه را خاطر نشان كرد. وي با اشاره به محبوبيت دولت در بين مردم گفت:شايد اين يكي از مقدرات الهي است كه مردم نسبت به نظام رويكرد نو دارند بايد خود را با اين رويكرد تطبيق دهيم و در زمينه رشد ،عداالت و مهرورزي به يك شعور و منطق واحد برسيم.


امام جمعه ميبد نيز در اين جلسه بركات ماه شعبان و ميلاد با سعادت حضرت وليعصر(عج) در نيمه اين ماه را يادآور شد و گفت: مهمترين تفاوت انتظار شيعه با ديگر انتظارها شفاف بودن آن به خاطر وجود يك شخصيت ويژه حاضر و كامل است.

در ادامه اين نشست نماينده مردم ميبد و تفت در مجلس شوراي اسلامي گفت: ميبد از ظرفيتهاي بالايي برخوردار است و خيرين اين شهرستان با مشاركت فعال نقش مؤثري در عمران و آبادي منطقه دارند. يحيي زاده با اشاره به مشكلات كارخانه فولاد ميبد از عدم رسيدگي مسئولين فولاد كشور به رفع نارسائيهاي اين واحد توليدي انتقاد كرد و افزود: كساني هستند كه عليرغم قول و قرارها و تعهدات داده شده نمي گذارند مشكلات اين كارخانه مرتفع شود و در مسير خودش رشد كند.

يزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا